Referencie

Slide
Nivy
V Bratislave vznikla nová destinácia pre moderný mestský život

(media relations, produktové PR, influencer marketing)

Otvorenie multifunkčného projektu s roky očakávanou autobusovou stanicou v Bratislave sa stretlo s veľkým záujmom verejnosti aj médií. Mesiace po otvorení sa aj vďaka našej práci stali Nivy miestom jedinečných zážitkov. K tomu nám pomohli známe osobnosti ako Fero Joke, Milan Bez Mapy, Zuzka Vačková, ale aj bežní návštevníci centra.

Slide
ASOCIÁCIA NA OCHRANU PRÁV PACIENTOV
Aj ten najslabší článok v spoločnosti môže byť vidieť a počuť

(media relations, online)

Dnes už meno asociácie rezonuje vo väčšine médií. Jej zástupcovia sa stali relevantnými a spoľahlivými respondentmi pre novinárov v aktuálnych zdravotníckych témach a rovnocennými partnermi pre odborníkov aj politikov do diskusií. Aj to je dôkazom, že roky budované PR prináša svoje ovocie.

Slide
ASOCIÁCIA ZDRAVOTNÝCH POISŤOVNÍ
Keď všetci ťahajú za spoločný koniec, výsledkom je fungujúce zdravotníctvo

(media relations, online)

Prioritou každej zdravotnej poisťovne je mať spokojných poistencov. Kde sa však spája súkromný sektor so štátnym, nebýva vždy všetko biele alebo čierne. A práve hľadanie spoločnej línie a tónu komunikácie asociácie, ktorá združuje zdravotné poisťovne z týchto dvoch svetov, bolo pre nás príjemnou výzvou.

Slide
MultiplexDX
Každý príbeh, aj špičkového vedca, potrebuje komunikáciu

(media relations, social media)

Aj úspešná firma potrebuje správne odkomunikovať svoje úspechy. Spolupráca s jedným z najúspešnejších príbehov Slovenska posledných rokov sa rozbehla v roku 2019, kedy tím okolo Paľa Čekana, okrem popularizácie vlastného výskumu, otváral diskusiu o všeobecnej potrebe podpory R&D u nás.

Slide
Európska noc vedy
Deti sú budúcnosť, tak ako aj veda a výskum

(media relations, social media)

Ako dostať deti k vede lepšie než experimentami a možnosťou vyskúšať si, aké to je byť vedcom? Už viac ako 16 rokov sa tejto úlohy zhosťuje neziskový think tank Slovenská organizácia pre výskumné a vývojové aktivity (SOVVA). S návštevnosťou presahujúcou v rekordných rokoch úroveň 160 000 návštevníkov v piatich mestách je vedecko-popularizačnou udalosťou roka.

Slide
Skupina GGE
Komunikácia musí fungovať nielen von, ale najmä dovnútra spoločnosti

(interná komunikácia, krízová komunikácia)

Kilowatty či kilowatthodiny? Komunikácia energetických tém patrí k jedným z najnáročnejších aj preto, že bežný spotrebiteľ sa prirodzene zaujíma iba o ceny energií. Toto zjednodušenie však prináša aj mnohé úskalia, najmä ak ceny energií idú hore. Za každým takýmto nárastom sa totiž skrýva oveľa viac, od procesu výroby až po dodávky energií.

Slide
AMOBE
Stravné lístky vyvolali vlnu vášnivých diskusií

(full-service – media relations, online, podpora public affairs)

Odvetvové združenie emitentov stravných lístkov dostalo nový šat, od názvu cez dizajn až po jeho zameranie. Spúšťačom boli rekreačné poukazy, s ktorými prišla aj chuť zmodernizovať predchodcu združenia AESP SR. Počas našej spolupráce s AMOBE prišli aj časy, ktoré nám nedali vydýchnuť. Najmä, keď sa proti stravným lístkom spoločensky i politicky vytvárala opozícia, na ktorú bolo treba aktívne a pružne reagovať.

Slide
CRESCO REAL ESTATE
Najväčší rezidenčný developer sa vybral novým smerom

(media relations, community management)

Nový vietor v komunikácii najväčšieho rezidenčného developera na Slovensku nepriniesol len nový interný marketingový tím, ale aj spolupráca s našou agentúrou. Napriek individuálnym úspechom projektov hľadala firma jednotnú líniu komunikácie a identity.

previous arrow
next arrow

foto01a

Peter Marčan

< Peter >

Má za sebou viac ako desaťročné pôsobenie v oblasti komunikácie a Public Affairs. Okrem iného sa zameriava na poradenstvo v oblasti stratégie, ale aj riadenie projektov z oblasti energetiky, zdravotníctva či realitného developmentu. Pred kariérou v PR/PA pôsobil dlhé roky v slovenských médiách, a to v tlačovej agentúre SITA a v ekonomickom týždenníku TREND.

Má rád výzvy, krízovú komunikáciu a projekty, pri ktorých je dôležité budovanie reputácie. Jeho srdcovou záležitosťou je energetika, ale vyzná sa aj v zdravotníctve.

Jazyk: Angličtina, Nemčina

foto02a

Roman Korenek

< Roman >

Po absolvovaní vysokej školy začal pracovať v PR. Posledných jedenásť rokov si zdokonaľuje zručnosti, so zameraním okrem tradičného PR, na online a audio-vizuálnu produkciu. Spolupracoval s klientmi zo širokého záberu odvetví, okrem iného energetika, real estate či maloobchod.

Preferuje projekty zamerané na dlhodobé budovanie značky s konzistentnou komunikáciou, najmä v nových médiách. Nevyhýba sa však kratším a intenzívnejším projektom.

Jazyk: Angličtina

foto03a

Lucia Ballayová

< Lucka >

PR sa venuje od roku 2009. Špecializuje sa na projekty z oblasti zdravotníctva a tretieho sektora, no nepovie nie ani komunikačným výzvam z iných odvetví. Ak je navyše projekt spoločensky alebo ľudsky prospešný, určite si ho nenechá ujsť. Jej silnou stránkou je time management a zmysel pre detail. Každý projekt sa jednoducho musí dotiahnuť do zdarného konca.

Jazyk: Angličtina