Reputation N
Liptovská 2/A
821 09 Bratislava
Kontakty:
0904 968 803
(media relations, produktové PR, influencer marketing)
Otvorenie multifunkčného projektu s roky očakávanou autobusovou stanicou v Bratislave sa stretlo s veľkým záujmom verejnosti aj médií. Už samotné otvorenie na jeseň 2019, v začínajúcej 3. vlne covidu, bolo samo o sebe výzvou. Krátko po ňom prišla ďalšia – naučiť ľudí, po prvom ošiali z nového centra, tráviť v ňom čas.
Zaži Nivy! Nič viac, nič menej. Nivy nechceli byť od začiatku miestom, o ktorom povieme, akým má pre návštevníkov byť. Bolo na každom, ako si ich navnímal. Po otvorení sa mali stať miestom jedinečných zážitkov, ale aj riešenia každodenných a celkom bežných potrieb. A to bolo našou úlohou.
Ako prví mohli do tohto unikátneho priestoru nahliadnuť novinári, a to 2 dni pred oficiálnym otvorením pre verejnosť. Príchod autobusmi z dočasnej autobusovej stanice na tú novú bol pre nich skutočným zážitkom, rovnako ako komentovaná prehliadka od podzemia až po zelenú strechu centra.
Nivy pritiahli záujem médií najmä kvôli verejnému priestoru. Z hľadiska natívneho PR bola preto prirodzená ich rezervovanosť ku „komerčnému“ obsahu, aj postupne klesajúci záujem o nové centrum.
Nivy v sebe spájajú mnohé funkcie. Hľadali sme preto formy, ako osloviť konkrétneho zákazníka a vytvoriť z Nív miesto naozaj pre každého. A to sa nám podarilo nielen cez klasické PR formáty, ale aj spoluprácou s influencermi. Vďaka vizuálne zaujímavému obsahu prinášame zážitok priamo k našim cieľovým skupinám.
Prvý deň navštívilo Nivy neuveriteľných 57 000 návštevníkov. Míľnik miliónteho návštevníka pokorili Nivy za 24 dní.
Na otvorení pre novinárov sme mali plno. Tentoraz sa obavy z nízkej účasti na novinárskom dni nemali šancu dostaviť, hrozilo skôr prekročenie kapacity. Neboli sme ani tak limitovaní priestorom, ako aktuálnymi COVID opatreniami v súvislosti s rozbiehajúcou sa treťou vlnou. Len tento deň nám priniesol veľký mediálny zásah. Za týždeň sme z úvodnej tlačovej konferencie dosiahli 145 natívnych mediálnych výstupov v hodnote 2,27 milióna eur (AVE). Samotné otvorenie pre verejnosť nám v nasledujúcich týždňoch prinieslo takmer raz toľko výstupov.